janizary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mualefet olmak zorundasın sanırım.o kadar şikayet varken forumda yazmaları daha mantıklı.o zaman foruma başlık açılmasın.hayret bişeysin.foruma başlık açacaklarına mail atsınlar
Evet muhalefet olmak zorundayım muhalefet olmam zorunuza mı gidiyor ?, muhalefet olmasa tek seslilikle nereye kadar gidilebilir, hem muhalefet olmayı neden kötü görüyorsun dikkat etmediğin yerlerde dikkat çekiyorlar, lafını esirgemiyorlar diyemi :=)

Sende bana muhalefetsin herhalde

Olsa olsa saldırı alıyordur malum çekemeyen hazmedemeyen çok.