Adtech
173
●13.845
- 30-04-2008, 11:44:01dikkat çekmez çünkü 2 yıldır aynı reklamlar + adsense'de spam reklamlar... bilmeyen internet kullanıcısı kalmadı. ayrıca ben üye değilim bilmiyorum millet üyelik kontörü falan var aylık düşüyor diyor , tabiki de sütten ağzı yanan insanlar hadi tıkladı diyelim satın almaz , zor... yenilik lazım yenilik ...
- 30-04-2008, 13:30:20Üyeliği durdurulduadtech'i adsense tipi ve çok kazançlı bi proje olacağını düşünmüştüm ama hep aynı hep aynı.sanırım ads yetmedi.