• 09-04-2013, 22:39:31
    #1
    Bugunku güncellemeden sonra rapiddrive'ı açtığımda klasörlere ve dosylarıma erişemiyorum.You need to format the disk R:before you can use it diye uyarı çıkıyor.Formatı kabul ediyorum bu seferde format başarısız uyarısı alıyorum.Saatler kaldı dosyaların silinmesine ftp'den birazını daha diğer hostlara atayım diyordum bu seferde bu çıktı.Rapiddrive kullanan var mı ve bu sorunla karşılaşan oldu mu ?
  • 09-04-2013, 22:57:16
    #2
    Tam olarak bu gece mi silinecek dosyalar hocam.?
  • 09-04-2013, 23:12:36
    #3
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak bu gece mi silinecek dosyalar hocam.?
    rapid hesabımda aşağıdaki uyarı var.yarın bu saatlerde yılların birikimi uçup gidecek

    Your storage space limit is exceeded! Purchase additional storage or reduce the storage space to below the limit within the next 24 hours to avoid the automatic deletion of your files.
  • 10-04-2013, 00:02:34
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazım saar 00:03

    İlave depolama alanı satın alın veya önümüzdeki 23 saat icinde dosyalarınızın otomatik olarak silinmesini engellemek için depolama alanınızı limitin altına indirin


    bunu yazıyor çok şükür ben bitirdim allah kolaylık versin.
  • 10-04-2013, 00:59:42
    #5
    karann115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazım saar 00:03

    İlave depolama alanı satın alın veya önümüzdeki 23 saat icinde dosyalarınızın otomatik olarak silinmesini engellemek için depolama alanınızı limitin altına indirin


    bunu yazıyor çok şükür ben bitirdim allah kolaylık versin.
    Yani 23 saat daha mı var.?
  • 10-04-2013, 02:09:42
    #6
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani 23 saat daha mı var.?
    yarın gece 23:00 a kadar görünüyor.
  • 10-04-2013, 15:06:42
    #7
    karann115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın gece 23:00 a kadar görünüyor.
    O iyi oldu...
  • 10-04-2013, 15:28:30
    #8
    ayın 8'inden beri saati sürekli uzatıyorlar zaten. şuan 8 saat kaldı yazıyor ama önemi yok benim için bende kurtardım dosyaları şükür.

    @Death_MeTaL hocam siz hala yedek alamadınız mı?
  • 11-04-2013, 00:15:52
    #9
    Sky_Walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 8'inden beri saati sürekli uzatıyorlar zaten. şuan 8 saat kaldı yazıyor ama önemi yok benim için bende kurtardım dosyaları şükür.

    @Death_MeTaL hocam siz hala yedek alamadınız mı?
    Bitti hocam bende kurtardm dosyaları şükür...