ayın 8'inden beri saati sürekli uzatıyorlar zaten. şuan 8 saat kaldı yazıyor ama önemi yok benim için bende kurtardım dosyaları şükür.

@Death_MeTaL hocam siz hala yedek alamadınız mı?