Bugunku güncellemeden sonra rapiddrive'ı açtığımda klasörlere ve dosylarıma erişemiyorum.You need to format the disk R:before you can use it diye uyarı çıkıyor.Formatı kabul ediyorum bu seferde format başarısız uyarısı alıyorum.Saatler kaldı dosyaların silinmesine ftp'den birazını daha diğer hostlara atayım diyordum bu seferde bu çıktı.Rapiddrive kullanan var mı ve bu sorunla karşılaşan oldu mu ?