• 12-12-2024, 13:09:03
    #1
    Bir comnet mağduru olarak NETGSM'e geçiş yaptım aşağıdaki referans kodu ile aylık 260 TL'ye geliyor. Geçiş 1 saat içerisinde tamamlandı.

    Referans Kodu: NTGA5OGO0W
  • 12-12-2024, 13:21:38
    #2
    Netgsm'e başvurdum dün geceden beri halen dönüş yapmadılar arıyorum telefonları da artık yeni başvuru aramasına kapalı olmuş siz nasıl geçiş yaptınız bilgi verir misiniz?
  • 12-12-2024, 14:01:49
    #3
    Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netgsm'e başvurdum dün geceden beri halen dönüş yapmadılar arıyorum telefonları da artık yeni başvuru aramasına kapalı olmuş siz nasıl geçiş yaptınız bilgi verir misiniz?
    şöyleki telefonla ara ve bekle hocam biraz ben 15 dakika kadar bekledim. sonrasında aktarım yapmak istediğini söyle onlar seni yönlendiriecekler. Referans kodum var de ayrıca indirimden yararlandırsınlar.
  • 12-12-2024, 14:18:02
    #4
    niyazitopcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyleki telefonla ara ve bekle hocam biraz ben 15 dakika kadar bekledim. sonrasında aktarım yapmak istediğini söyle onlar seni yönlendiriecekler. Referans kodum var de ayrıca indirimden yararlandırsınlar.
    Telefondan başvuru kapalı şuanda direk sms atıyorlar sonra kapatıyorlar telesekreterden ileri geçemiyorsun
  • 12-12-2024, 14:57:42
    #5
    Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefondan başvuru kapalı şuanda direk sms atıyorlar sonra kapatıyorlar telesekreterden ileri geçemiyorsun
    evet valla sen öyle dedikten sonra denedim kapatmışlar çağrıyı iki saate kadar açıktı. Ama sana bir tüyo vereyim ben müşterinizimi yani 1 i tuşlamıştım. oradan kaydımı almışlardı. Israrcı olursanız bence yaparlar işlemi ben oradan tuşladım çünkü müşterinizim diye.
  • 12-12-2024, 14:59:36
    #6
    niyazitopcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet valla sen öyle dedikten sonra denedim kapatmışlar çağrıyı iki saate kadar açıktı. Ama sana bir tüyo vereyim ben müşterinizimi yani 1 i tuşlamıştım. oradan kaydımı almışlardı. Israrcı olursanız bence yaparlar işlemi ben oradan tuşladım çünkü müşterinizim diye.
    hatta bence şöyle de hocam iki saat önce aradım kaydımı aldılar benim telefon kapandı. son durum ne diye aradım ortada kayıt yoktu benimki tam olarak böyle olmuştu ilk kaydı yapmamışlardı özür dilediler ordan yaptılar.
  • 14-12-2024, 20:46:17
    #7
    Kendileri arıyor normalde formu doldurursanız ama yoğunluklarıda var bu sıra malum iss patladığı için 80k kullanıcı hucum etti oraya buraya imzamdaki ref linkinden de başvurabilrsiniz.