evet valla sen öyle dedikten sonra denedim kapatmışlar çağrıyı iki saate kadar açıktı. Ama sana bir tüyo vereyim ben müşterinizimi yani 1 i tuşlamıştım. oradan kaydımı almışlardı. Israrcı olursanız bence yaparlar işlemi

ben oradan tuşladım çünkü müşterinizim diye.
hatta bence şöyle de hocam iki saat önce aradım kaydımı aldılar benim telefon kapandı. son durum ne diye aradım ortada kayıt yoktu benimki tam olarak böyle olmuştu ilk kaydı yapmamışlardı özür dilediler ordan yaptılar.