Telefondan başvuru kapalı şuanda direk sms atıyorlar sonra kapatıyorlar telesekreterden ileri geçemiyorsun
evet valla sen öyle dedikten sonra denedim kapatmışlar çağrıyı iki saate kadar açıktı. Ama sana bir tüyo vereyim ben müşterinizimi yani 1 i tuşlamıştım. oradan kaydımı almışlardı. Israrcı olursanız bence yaparlar işlemi

ben oradan tuşladım çünkü müşterinizim diye.