• 11-12-2024, 19:34:02
    #1
    Merhaba bir kaç aboneliğimizi Netinternete başvurduk saat 15.00 sularında ama

    Ancak 18.33 de 1 abonelik için

    Netinternet ailesine hoş geldiniz! Başvurunuz başarıyla alındı ve onay için transfer işleminiz mevcut firmanıza iletildi. İşlem tamamlandıktan sonra size en kısa sürede ulaşacağız.
    B186

    Gibi bir mesaj geldi. Diğer arkadaşların konularına baktığımda 10 Dakika 1 saatte aktif edenler var ?

    İnternetsiz şuan hiç birşey yapamıyoruz NETGSM e geçsek bunuda iptal edip açılır mı hemen bilgisi olan varmı?
  • 11-12-2024, 19:38:54
    #2
    Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam Netgsm benim referans kodumla kayıt olursanız 6 ay boyunca 40₺ indirim ve ilk faturanizda 200₺ iade yapıyorum. Kabul ederseniz

    Netgsm referansım ile kesintisiz bir hizmet için şimdi Abone ol.

    Referans Kodu : NTGPM26M0I

    Başvuru için tıklayınız sabitintoim.netgsm.com.tr/yenibasvuru?refno=NTGPM26M0I
    Sorun Bu değildi
  • 11-12-2024, 19:40:40
    #3
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir kaç aboneliğimizi Netinternete başvurduk saat 15.00 sularında ama

    Ancak 18.33 de 1 abonelik için

    Netinternet ailesine hoş geldiniz! Başvurunuz başarıyla alındı ve onay için transfer işleminiz mevcut firmanıza iletildi. İşlem tamamlandıktan sonra size en kısa sürede ulaşacağız.
    B186

    Gibi bir mesaj geldi. Diğer arkadaşların konularına baktığımda 10 Dakika 1 saatte aktif edenler var ?

    İnternetsiz şuan hiç birşey yapamıyoruz NETGSM e geçsek bunuda iptal edip açılır mı hemen bilgisi olan varmı?
    Comnet uygulamasını kontrol edin. Orada "Geçiş işleme alındı" yazıyor olması lazım. Güvenlik görevlisine durumu izah ettilerse onay gelebilir bu akşam
  • 11-12-2024, 19:44:44
    #4
    Adam bir soru sormuş herkes referans kodu atıyor bu kadar mı çıkarcı olduk ?
  • 11-12-2024, 19:44:44
    #5
    Hocam ayni abonelik taşıma icin netgsm başvurdum giriş yapamadım babamın üstüne basvurdum belgeleri şimdi yükledim taşıma yapmaniza gerek yok turknette aynı sorunu vermişti bakalim netgsm ve efsanenet
    efsanenet bilgileri verdi tasima icin yapmistim bunu da bakalim olucak mi
  • 11-12-2024, 19:47:52
    #6
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayni abonelik taşıma icin netgsm başvurdum giriş yapamadım babamın üstüne basvurdum belgeleri şimdi yükledim taşıma yapmaniza gerek yok turknette aynı sorunu vermişti bakalim netgsm ve efsanenet
    efsanenet bilgileri verdi tasima icin yapmistim bunu da bakalim olucak mi
    Bölgede son portu kullandığım için geçiş yapmak zorundayım.
    gün içinde hemen açılır dediler saatler sonra sms geldi ama daha hayla geçiş yapılmamış. netgsmde falan hemen yapıyorlarsa ona geçmeyi düşünüyorum.
    Siparişler vb bir çok işlem kaldı. Bugun açılmadığı sürece zaten benim için önemli değil aslında yarın gider gerekirse telekomdan kendimde açtırırım.
  • 11-12-2024, 19:48:45
    #7
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bir soru sormuş herkes referans kodu atıyor bu kadar mı çıkarcı olduk ?
    Yorum yapmak istemiyorum ne yazıkkı
    Bizim durumumuz 200₺ den daha önemli yoksa konu açmazdım ama cevaplar benide şaşırttı
  • 11-12-2024, 19:52:39
    #8
    Taşımak isterseniz eğer netinternet öneririm. Türk Telekom alt yapısı ile sabit 384₺ ilk ayda 18. yılına özel indirimi var.
    referans kodum :
    5vs7kbjrr

    ₺100 indirim kazanın!
    Size özel davetiye kodu ile bizlere abone olan tanıdıklarınız ve size ayrı, ayrı olacak şekilde ₺100 indirim eklenir!
  • 11-12-2024, 20:13:26
    #9
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşımak isterseniz eğer netinternet öneririm. Türk Telekom alt yapısı ile sabit 384₺ ilk ayda 18. yılına özel indirimi var.
    referans kodum :
    5vs7kbjrr

    ₺100 indirim kazanın!
    Size özel davetiye kodu ile bizlere abone olan tanıdıklarınız ve size ayrı, ayrı olacak şekilde ₺100 indirim eklenir!
    Konuyu okudunuz mu?