Merhaba bir kaç aboneliğimizi Netinternete başvurduk saat 15.00 sularında ama
Ancak 18.33 de 1 abonelik için
Netinternet ailesine hoş geldiniz! Başvurunuz başarıyla alındı ve onay için transfer işleminiz mevcut firmanıza iletildi. İşlem tamamlandıktan sonra size en kısa sürede ulaşacağız.
B186
Gibi bir mesaj geldi. Diğer arkadaşların konularına baktığımda 10 Dakika 1 saatte aktif edenler var ?
İnternetsiz şuan hiç birşey yapamıyoruz NETGSM e geçsek bunuda iptal edip açılır mı hemen bilgisi olan varmı?