semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ayni abonelik taşıma icin netgsm başvurdum giriş yapamadım babamın üstüne basvurdum belgeleri şimdi yükledim taşıma yapmaniza gerek yok turknette aynı sorunu vermişti bakalim netgsm ve efsanenet
efsanenet bilgileri verdi tasima icin yapmistim bunu da bakalim olucak mi
Bölgede son portu kullandığım için geçiş yapmak zorundayım.
gün içinde hemen açılır dediler saatler sonra sms geldi ama daha hayla geçiş yapılmamış. netgsmde falan hemen yapıyorlarsa ona geçmeyi düşünüyorum.
Siparişler vb bir çok işlem kaldı. Bugun açılmadığı sürece zaten benim için önemli değil aslında yarın gider gerekirse telekomdan kendimde açtırırım.