• 05-07-2022, 18:35:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Uzun süredir R10 içeriklerini üye olmadan okuyordum. Global markaların sosyal medya yönetimini yapıyorum ve yüzlerce yurt dışı eğitimleri aldım.
    R10'da da görüyorum ki, çok fazla arkadaş kullanıcı adı almak için 3 bin 10 bin arası paralar veriyor ve bunu yapıyorum diyenler hiç bir şey bilmiyor.


    Parayı döndürüp döndürüp duruyolar. Alıyolar ödemeyi işlem sonuçlanmaz ise iade diyor ama 90 gün veriyor, 3 ay boyunca senin paran dönüyor onda değerlendiriyor
    3 ay sonrada başkasının işinden aldığı parayı sana yolluyor sonra onu döndürüyor felan tamamen **************.

    Ticaret puanım için para ayırdım, onu yetiştirdikten sonra size global ajansların kullandığı kullanıcı adı alma e-book yayınlayacağım.
    Ücreti 200TL tutacağım ama çok detaylı anlatıcam. Püf noktalara kadar vericem. Lütfen dolandırılmayın bunlara üzülüyorum


    KONUYU AÇTIĞIM ZAMAN 10 KİŞİYE REFERANS İÇİN ÜCRETSİZ İLETECEĞİM!
  • 05-07-2022, 18:36:46
    #2
    Referans alımınız varsa olabilirim.
  • 05-07-2022, 18:37:18
    #3
    retnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans alımınız varsa olabilirim.
    Referans alımı ne demek bilmiyorum özür dilerim.
  • 05-07-2022, 18:37:29
    #4
    Referans olabilirim.
  • 05-07-2022, 18:38:49
    #5
    Başkalarını suçlamadan konuyu acsaydiniz keşke. Benim alanım değil ama ben bile tuhaf buldum yazıyı. Gerçekten işini hakkıyla yapanlar ne der kim bilir? Hayırlısı
  • 05-07-2022, 18:39:13
    #6
    Referans olabilirim size

    okuyorum onaylıyorum bu eğitim iyi diyorum gibi

    Referans bu işte
  • 05-07-2022, 18:40:38
    #7
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkalarını suçlamadan konuyu acsaydiniz keşke. Benim alanım değil ama ben bile tuhaf buldum yazıyı. Gerçekten işini hakkıyla yapanlar ne der kim bilir? Hayırlısı
    İşini hakkı ile yapan bu konuyu ciddiye almasın.
    Hakkı ile yapan arkadaşları tebrik ederim ama gerçekci olmak lazım ki, bu insanlar çok nadir.

    Genel anlamda anlattığım şekilde para döndürme üzerine kurulu bir düzen olmuş bu konuda
  • 05-07-2022, 18:44:01
    #8
    Daha önce aldığınız kullanıcı adları varsa PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • 05-07-2022, 18:44:55
    #9
    ref alımı var mı hoca