Merhaba arkadaşlar,
Uzun süredir R10 içeriklerini üye olmadan okuyordum. Global markaların sosyal medya yönetimini yapıyorum ve yüzlerce yurt dışı eğitimleri aldım.
R10'da da görüyorum ki, çok fazla arkadaş kullanıcı adı almak için 3 bin 10 bin arası paralar veriyor ve bunu yapıyorum diyenler hiç bir şey bilmiyor.
Parayı döndürüp döndürüp duruyolar. Alıyolar ödemeyi işlem sonuçlanmaz ise iade diyor ama 90 gün veriyor, 3 ay boyunca senin paran dönüyor onda değerlendiriyor
3 ay sonrada başkasının işinden aldığı parayı sana yolluyor sonra onu döndürüyor felan tamamen **************.
Ticaret puanım için para ayırdım, onu yetiştirdikten sonra size global ajansların kullandığı kullanıcı adı alma e-book yayınlayacağım.
Ücreti 200TL tutacağım ama çok detaylı anlatıcam. Püf noktalara kadar vericem. Lütfen dolandırılmayın bunlara üzülüyorum
KONUYU AÇTIĞIM ZAMAN 10 KİŞİYE REFERANS İÇİN ÜCRETSİZ İLETECEĞİM!