Başkalarını suçlamadan konuyu acsaydiniz keşke. Benim alanım değil ama ben bile tuhaf buldum yazıyı. Gerçekten işini hakkıyla yapanlar ne der kim bilir? Hayırlısı
İşini hakkı ile yapan bu konuyu ciddiye almasın.
Hakkı ile yapan arkadaşları tebrik ederim ama gerçekci olmak lazım ki, bu insanlar çok nadir.
Genel anlamda anlattığım şekilde para döndürme üzerine kurulu bir düzen olmuş bu konuda