• 18-05-2022, 11:34:45
    #1
    Herkese merhaba arkadaÅŸlar ben 2gün önce burdan bi arkadaÅŸtan bi hesap satın aldım 9k ilk maili yoktu bizde aldık duo koyduk 1 ay sonra kurucu bize geçer dedik hatta dün hesaba eriÅŸmeye çalışılmış mail geldi ÅŸifre yenileme için bugün aldığım kiÅŸi yazdı ilk maile ulaÅŸtım satayim size diye bende dedim ulaÅŸtıysan 50₺ vereyim alayım madem dedim o fiyata satamam diyor danışmak istedim sizlere ilk defa denk geldi böyle bir ÅŸey bana ilk mail yok demiÅŸti ve maile 500₺ fiyat çekti
  • 18-05-2022, 11:35:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    - trade geçin ilk mail yok denilip ilk mail ortaya çıkıyor ve farklı ücret talep edilmesi hakkında
  • 18-05-2022, 11:39:34
    #3
    hocam bence şikayet konusu açın haklısınız mail sonradan bulunup satılır mı saçmalık.
  • 18-05-2022, 11:44:42
    #4
    ilk mailsiz satış yapılmış karşılıklı rıza ile sanırım. ilk mail için ücret talep edebilir kişi ama yine karşılıklı rıza ve uygun fiyatla.
    tabiki
  • 18-05-2022, 11:47:38
    #5
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk mailsiz satış yapılmış karşılıklı rıza ile sanırım. ilk mail için ücret talep edebilir kişi ama yine karşılıklı rıza ve uygun fiyatla.
    tabiki
    500 e satarım diyor hocam hesaptan pahalı mail 🙄
  • 18-05-2022, 11:47:53
    #6
    Yemin ederim ortalık çakaldan geçilmiyo
  • 18-05-2022, 11:48:36
    #7
    Hem hesap hem mail pazarlanmaya çalışılmış. Yanlış bir uygulama bence. Mailin pek etkisi olmadığından dolayı uygun fiyata mail verilebilir karşılıklı rıza ile fakat mail karşıdaki kişideyken hesaba erişilmeye çalışılması tamamen d*landırıcılığa girer. Satılan hesaba verilmeyen ilk maille erişilmeye çalışmak bunu gösterir. Şikayet konusu açılmalı bence.
  • 18-05-2022, 11:49:10
    #8
    Firatbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 e satarım diyor hocam hesaptan pahalı mail 🙄
    bence suistimal ediyor. şikayet açıp iade talep edin
  • 18-05-2022, 11:56:51
    #9
    erdemonlayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem hesap hem mail pazarlanmaya çalışılmış. Yanlış bir uygulama bence. Mailin pek etkisi olmadığından dolayı uygun fiyata mail verilebilir karşılıklı rıza ile fakat mail karşıdaki kişideyken hesaba erişilmeye çalışılması tamamen d*landırıcılığa girer. Satılan hesaba verilmeyen ilk maille erişilmeye çalışmak bunu gösterir. Şikayet konusu açılmalı bence.
    Aynen hocam hem mail hem hesabı pazarladım salağım ya ben toplu fiyata satıp kazanmak varken milleti oynatıyorum demi kanıtlarım burda var hesabı sonradan kurtardım 👇👇👇👇👇👇

    Ve maili de 500 TL ye değil hesabı geri alıp 500 e satarım dedim eleman anlamamış