Hem hesap hem mail pazarlanmaya çalışılmış. Yanlış bir uygulama bence. Mailin pek etkisi olmadığından dolayı uygun fiyata mail verilebilir karşılıklı rıza ile fakat mail karşıdaki kişideyken hesaba erişilmeye çalışılması tamamen d*landırıcılığa girer. Satılan hesaba verilmeyen ilk maille erişilmeye çalışmak bunu gösterir. Şikayet konusu açılmalı bence.