Herkese merhaba arkadaşlar ben 2gün önce burdan bi arkadaştan bi hesap satın aldım 9k ilk maili yoktu bizde aldık duo koyduk 1 ay sonra kurucu bize geçer dedik hatta dün hesaba erişmeye çalışılmış mail geldi şifre yenileme için bugün aldığım kişi yazdı ilk maile ulaştım satayim size diye bende dedim ulaştıysan 50₺ vereyim alayım madem dedim o fiyata satamam diyor danışmak istedim sizlere ilk defa denk geldi böyle bir şey bana ilk mail yok demişti ve maile 500₺ fiyat çekti