Hem hesap hem mail pazarlanmaya çalışılmış. Yanlış bir uygulama bence. Mailin pek etkisi olmadığından dolayı uygun fiyata mail verilebilir karşılıklı rıza ile fakat mail karşıdaki kişideyken hesaba erişilmeye çalışılması tamamen d*landırıcılığa girer. Satılan hesaba verilmeyen ilk maille erişilmeye çalışmak bunu gösterir. Şikayet konusu açılmalı bence.
Aynen hocam hem mail hem hesabı pazarladım salağım ya ben toplu fiyata satıp kazanmak varken milleti oynatıyorum demi kanıtlarım burda var hesabı sonradan kurtardım 👇👇👇👇👇👇
Ve maili de 500 TL ye değil hesabı geri alıp 500 e satarım dedim eleman anlamamış