Sizce ne yapmam gerek ?
12
●368
- 18-05-2022, 11:34:45Herkese merhaba arkadaÅŸlar ben 2gün önce burdan bi arkadaÅŸtan bi hesap satın aldım 9k ilk maili yoktu bizde aldık duo koyduk 1 ay sonra kurucu bize geçer dedik hatta dün hesaba eriÅŸmeye çalışılmış mail geldi ÅŸifre yenileme için bugün aldığım kiÅŸi yazdı ilk maile ulaÅŸtım satayim size diye bende dedim ulaÅŸtıysan 50₺ vereyim alayım madem dedim o fiyata satamam diyor danışmak istedim sizlere ilk defa denk geldi böyle bir ÅŸey bana ilk mail yok demiÅŸti ve maile 500₺ fiyat çekti
- 18-05-2022, 11:47:38500 e satarım diyor hocam hesaptan pahalı mail 🙄arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 11:48:36Hem hesap hem mail pazarlanmaya çalışılmış. Yanlış bir uygulama bence. Mailin pek etkisi olmadığından dolayı uygun fiyata mail verilebilir karşılıklı rıza ile fakat mail karşıdaki kişideyken hesaba erişilmeye çalışılması tamamen d*landırıcılığa girer. Satılan hesaba verilmeyen ilk maille erişilmeye çalışmak bunu gösterir. Şikayet konusu açılmalı bence.
- 18-05-2022, 11:49:10bence suistimal ediyor. şikayet açıp iade talep edinFiratbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 11:56:51Aynen hocam hem mail hem hesabı pazarladım salağım ya ben toplu fiyata satıp kazanmak varken milleti oynatıyorum demi kanıtlarım burda var hesabı sonradan kurtardım 👇👇👇👇👇👇erdemonlayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ve maili de 500 TL ye değil hesabı geri alıp 500 e satarım dedim eleman anlamamış


