• 23-04-2019, 11:21:40
    #10
    emreuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagram iki şekilde cekim yapıyor. Ya faturalandırma tutarınızın üst limitin ulaştığınız ( mesela bende 30TL.yani 30 TL lik gösterim yaptığında otomatik olarak cekiyor) ya da aylık belirlenen faturalandırma zamanlarında ücret cekimi gerçekleşiyor ( tıpkı cep telefonu faturası gibi). Ayrıca Reklam verirken unutmayın ki artık KDV (%18) ödüyorsunuz yanı 30 TL lik bir reklam yaptığınızda ortalama olarak 35 TL gibi bi ücret ödüyorsunuz.
    Bu faturalandırma döneminin belli bir tarihi var mı? Bu şekilde bırakayım o halde, 1 ay içerisinde çeker umarım.
  • 23-04-2019, 12:00:49
    #11
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu faturalandırma döneminin belli bir tarihi var mı? Bu şekilde bırakayım o halde, 1 ay içerisinde çeker umarım.
    İlk reklam tarihi olarak belirliyor yanlış bilmiyorsam. Eger FacebookReklam hesabına bağlıysa oradan tarihi görebilirsin. Ayrıca PC den girersen fatura dönemini beklemeden manuel de ödeye bilirsin
  • 23-04-2019, 13:26:14
    #12
    emreuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk reklam tarihi olarak belirliyor yanlış bilmiyorsam. Eger FacebookReklam hesabına bağlıysa oradan tarihi görebilirsin. Ayrıca PC den girersen fatura dönemini beklemeden manuel de ödeye bilirsin
    Facebook sayfası oluşturup, mobilden reklam çıktım. Bilgisayardan sayfa ve reklama ulaşamıyorum, reklam görünmüyor. 1 ay bekleyelim, olmazsa tekrar bakarız. Teşekkür ederim yardımınız için

    Edit: Facebook Reklam hesabı üzerinden Faturalandırma>"hemen öde" diyerek ödeme yaptım, bu konuyla karşılaşan arkadaşlar bu şekilde çözebilirler.