yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu faturalandırma döneminin belli bir tarihi var mı? Bu şekilde bırakayım o halde, 1 ay içerisinde çeker umarım.
İlk reklam tarihi olarak belirliyor yanlış bilmiyorsam. Eger FacebookReklam hesabına bağlıysa oradan tarihi görebilirsin. Ayrıca PC den girersen fatura dönemini beklemeden manuel de ödeye bilirsin