İnstagram iki şekilde cekim yapıyor. Ya faturalandırma tutarınızın üst limitin ulaştığınız ( mesela bende 30TL.yani 30 TL lik gösterim yaptığında otomatik olarak cekiyor) ya da aylık belirlenen faturalandırma zamanlarında ücret cekimi gerçekleşiyor ( tıpkı cep telefonu faturası gibi). Ayrıca Reklam verirken unutmayın ki artık KDV (%18) ödüyorsunuz yanı 30 TL lik bir reklam yaptığınızda ortalama olarak 35 TL gibi bi ücret ödüyorsunuz.
Bu faturalandırma döneminin belli bir tarihi var mı? Bu şekilde bırakayım o halde, 1 ay içerisinde çeker umarım.