• 19-12-2018, 23:54:49
    #1
    Instagramda dolaşırken karşıma şöyle bir şey çıktı.

    Instagram artık gönderilerin reklam olup olmadığını inceliyor ve ilerleyen süreçte reklam gönderilerin erişimleri kısıtlanabilir diye düşünüyorum.
    Fikri olan var mı?
  • 19-12-2018, 23:58:41
    #2
    Adamlar hep ben kazanıyım kafasında bu gidişle kullanıcıların para kazanmasını kısmaya çalışacaklar.
  • 20-12-2018, 00:00:31
    #3
    Hermaphros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar hep ben kazanıyım kafasında bu gidişle kullanıcıların para kazanmasını kısmaya çalışacaklar.
    Son zamanlarda sponsorlu reklamlara çok önem vermeye başladılar. Anasayfa da artık çok fazla sponsorlu gönderi çıkıyor eskiye oranla.
  • 20-12-2018, 00:00:57
    #4
    mantıklı bence instagramın tamamı reklama döndü neredeyse
  • 20-12-2018, 00:36:31
    #5
    Facebook da zamanında erişimler çok güzeldi zamanla kısa kısa çöplük yaptılar
    şimdi sanırım aynı şeyleri instagramda uygulamaya başlıyorlar 3-5 seneye face gibi çöplük olur.
  • 20-12-2018, 00:39:42
    #6
    mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook da zamanında erişimler çok güzeldi zamanla kısa kısa çöplük yaptılar
    şimdi sanırım aynı şeyleri instagramda uygulamaya başlıyorlar 3-5 seneye face gibi çöplük olur.
    Aynen böyle olacak.

    Yakın zamanda paneller falanda komple patlayacak. Erişimler zaten fazlasıyla kısıldı. Her geçen daha da kısacak.
  • 20-12-2018, 00:40:27
    #7
    Huskar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıklı bence instagramın tamamı reklama döndü neredeyse
    Doğru sayfalar rkelmadan geçilmiyor. Ama tabi sayfanın reklam almasını engellemek ne kadar doğru orasıda ayrı.
  • 20-12-2018, 01:11:55
    #8
    Benim şahsi görüşüm paneller patlamaz.

    Facebook ne oldu ? Kullanan var mı ? yok.
    Mark aynı hatayı instagramda yapmaz.
  • 20-12-2018, 09:19:14
    #9
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şahsi görüşüm paneller patlamaz.

    Facebook ne oldu ? Kullanan var mı ? yok.
    Mark aynı hatayı instagramda yapmaz.
    Zamanında otolike, otobeğeni vardı. Algoritmalar değişti sürekli en sonunda tamamen bitti.

    Hatta şunu söyleyeyim facebook için kullandığımız otobeğeni canlı kanlı aktif beğeni geliyordu. Instagram gibi çöp değildi.

    Instagramda bu panel kullananlara falan göz yumuyorda hepsine yakında komple temizlik yapacak. O zaman kökünü kazıyacak.