Facebook da zamanında erişimler çok güzeldi zamanla kısa kısa çöplük yaptılar
şimdi sanırım aynı şeyleri instagramda uygulamaya başlıyorlar 3-5 seneye face gibi çöplük olur.
Aynen böyle olacak.
Yakın zamanda paneller falanda komple patlayacak. Erişimler zaten fazlasıyla kısıldı. Her geçen daha da kısacak.