DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim şahsi görüşüm paneller patlamaz.

Facebook ne oldu ? Kullanan var mı ? yok.
Mark aynı hatayı instagramda yapmaz.
Zamanında otolike, otobeğeni vardı. Algoritmalar değişti sürekli en sonunda tamamen bitti.

Hatta şunu söyleyeyim facebook için kullandığımız otobeğeni canlı kanlı aktif beğeni geliyordu. Instagram gibi çöp değildi.

Instagramda bu panel kullananlara falan göz yumuyorda hepsine yakında komple temizlik yapacak. O zaman kökünü kazıyacak.