• 14-09-2018, 14:51:09
    #1
    Herkese iyi forumlar. İnstagram üzerinden satış yapabilmek için bugün bir kaç kargo firmasıyla görüştü ama hepsi ürün başına en az 10-15 tl fiyat çekti. Kargo konusunda bana yol gösterebilecek veya tavsiyede bulunabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim. Herkese hayırlı kazançlar(şahıs şirketim var)
  • 14-09-2018, 14:54:28
    #2
    Türkiye'nin her yerine ise 10 TL Gayet uygun...
  • 14-09-2018, 14:56:04
    #3
    kredilikargo var sürat kargoda
    kredilikargo.com
    fiytlar pahalanmadıysa 7 TL idi en son
  • 14-09-2018, 14:56:42
    #4
    ürün ebatları da önemli hocam 10 tl ideal gibi gözüküyor.
    ben sadece fatura gönderiyorum 6 lira alıyorlar tek bir adet zarf daha ucuz bulamadım ptt de de 6 lira.
  • 14-09-2018, 14:58:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, "OSAP" şahıs ve şirketler ile MNG Kargo için anlaşma ayarlıyor. Bilgilerinizi girdikten sonra sizi arayıp, mail adresinize de anlaşmalı fiyatları gönderiyorlar.

    MNG'nin standart kargo ücretleri üzerinden neredeyse yarı yarıya fiyat veriyorlar ve Tüm Türkiye'ye geçerli.
    Adresten Alım ve Adrese Teslim özellikleri anlaşma fiyatlarına dahil.

    Aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.
    https://www.osap.com.tr/mng-kargo-anlasmasi/
  • 14-09-2018, 15:21:36
    #6
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredilikargo var sürat kargoda
    kredilikargo.com
    fiytlar pahalanmadıysa 7 TL idi en son
    Şimdi gördüm hocam banada hesaplı geldi.
  • 14-09-2018, 15:23:20
    #7
    Biz Gittigidiyor üzerinden satış yapıyoruz.
    Orada ufak koli 7-8 TL tutuyor.
    10 TL küçük büyük demeden sabitse normal fiyat.
  • 14-09-2018, 15:23:24
    #8
    Cruzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi gördüm hocam banada hesaplı geldi.
    100 lira bakiye yüklemeye
    0-1 kg 7,20 + kdv
    2-5 kg 8.40 + kdv

    ama gönderim yaparken sms leri kapatın diye belirtin yoksa 6-7 lira sms lere alıyor belirtmezseniz

    bide şöyle bişey var. diyelim bir paketten satın aldınız örneğin 100 lira yüklediniz
    100 liranız bitti diyelim yükleme yapıp kullanmanıza gerek yok bitince
    Numaranızı vererek ve kargo ücretini nakit ödeyerek aynı ücretlerden 1 yıl boyunca yararlanabilirsiniz.
    Karşı ödemelilerde de karşıya aynı ücretlerde gidiyor ayrıca.
  • 14-09-2018, 15:25:06
    #9
    HakanMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, "OSAP" şahıs ve şirketler ile MNG Kargo için anlaşma ayarlıyor. Bilgilerinizi girdikten sonra sizi arayıp, mail adresinize de anlaşmalı fiyatları gönderiyorlar.

    MNG'nin standart kargo ücretleri üzerinden neredeyse yarı yarıya fiyat veriyorlar ve Tüm Türkiye'ye geçerli.
    Adresten Alım ve Adrese Teslim özellikleri anlaşma fiyatlarına dahil.

    Aşağıdaki linkten başvuru yapabilirsiniz.
    https://www.osap.com.tr/mng-kargo-anlasmasi/
    eyvallah hocam başvurdum bakalım nolcak