Cruzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi gördüm hocam banada hesaplı geldi.
100 lira bakiye yüklemeye
0-1 kg 7,20 + kdv
2-5 kg 8.40 + kdv

ama gönderim yaparken sms leri kapatın diye belirtin yoksa 6-7 lira sms lere alıyor belirtmezseniz

bide şöyle bişey var. diyelim bir paketten satın aldınız örneğin 100 lira yüklediniz
100 liranız bitti diyelim yükleme yapıp kullanmanıza gerek yok bitince
Numaranızı vererek ve kargo ücretini nakit ödeyerek aynı ücretlerden 1 yıl boyunca yararlanabilirsiniz.
Karşı ödemelilerde de karşıya aynı ücretlerde gidiyor ayrıca.