Herkese iyi forumlar. İnstagram üzerinden satış yapabilmek için bugün bir kaç kargo firmasıyla görüştü ama hepsi ürün başına en az 10-15 tl fiyat çekti. Kargo konusunda bana yol gösterebilecek veya tavsiyede bulunabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim. Herkese hayırlı kazançlar(şahıs şirketim var)