• 30-07-2017, 11:17:12
    #10
    Frmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka çözüm yok herhalde farkı site üzerinden kullanıcı adı şifre pek güvenilir gelmedi. Bilinir güvenli bi program YÖK mu
    Tolga hocanın programina sonuna kadar guvenebilirsiniz. Bu isleri yapiyorsaniz piyasanin en iyi programi instafly.

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 30-07-2017, 11:27:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    https://www.r10.net/instagram/1529933...kullanici.html 'i inceleyin isterseniz
  • 30-07-2017, 11:29:38
    #12
    windows 10 da uygulamalardan indirebilirsiniz
  • 30-07-2017, 14:48:59
    #13
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin mobil sürümünde fotoğraf yükleme aktif olarak çalışıyor, bu şekilde yapabilirsiniz.

    Hocam tarayıcıyı küçültünce bu çıkmıyor nasıl yapabiliriz? Eklenti ile mi yaptınız
  • 30-07-2017, 15:18:54
    #14
    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tarayıcıyı küçültünce bu çıkmıyor nasıl yapabiliriz? Eklenti ile mi yaptınız
    MacOS kullanıyorsanız Chrome tarayıcıda CMD + Shift + M yapıp değeri küçültüp sayfayı yenileyin.

    Windows kullanıyorsanız Chrome tarayıcıda CTRL + Shift + M yapıp değeri küçültüp sayfayı yenileyin.

    O kısım o şekilde görünüyor.
  • 30-07-2017, 15:24:44
    #15
    instafly
  • 30-07-2017, 15:35:50
    #16
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MacOS kullanıyorsanız Chrome tarayıcıda CMD + Shift + M yapıp değeri küçültüp sayfayı yenileyin.

    Windows kullanıyorsanız Chrome tarayıcıda CTRL + Shift + M yapıp değeri küçültüp sayfayı yenileyin.

    O kısım o şekilde görünüyor.
    Hocam Windows kullanıyorum dediğinizi yaptım yalnız bende Tarayıcı kullanıcıları arasında geçiş yapıyor.
  • 30-07-2017, 15:41:46
    #17
    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Windows kullanıyorum dediğinizi yaptım yalnız bende Tarayıcı kullanıcıları arasında geçiş yapıyor.
    Pardon hocam geliştirici araçlarına girmeniz gerekiyordu onu söylemeyi unutmuşum.

    Windows'ta F12 ile yapılıyordu sanırım geliştirici araçlarına gidin daha sonra bir diğer mesajımdaki söylediğimi yapın olacaktır.
  • 30-07-2017, 15:51:18
    #18
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon hocam geliştirici araçlarına girmeniz gerekiyordu onu söylemeyi unutmuşum.

    Windows'ta F12 ile yapılıyordu sanırım geliştirici araçlarına gidin daha sonra bir diğer mesajımdaki söylediğimi yapın olacaktır.
    Eyvallah hocam, oldu