Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Windows kullanıyorum dediğinizi yaptım yalnız bende Tarayıcı kullanıcıları arasında geçiş yapıyor.
Pardon hocam geliştirici araçlarına girmeniz gerekiyordu onu söylemeyi unutmuşum.

Windows'ta F12 ile yapılıyordu sanırım geliştirici araçlarına gidin daha sonra bir diğer mesajımdaki söylediğimi yapın olacaktır.