FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon hocam geliştirici araçlarına girmeniz gerekiyordu onu söylemeyi unutmuşum.

Windows'ta F12 ile yapılıyordu sanırım geliştirici araçlarına gidin daha sonra bir diğer mesajımdaki söylediğimi yapın olacaktır.
Eyvallah hocam, oldu