• 30-07-2017, 19:19:48
    #19
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstafly
    @tolgasen;
    Kesinlikle ilk fırsatta alacağım programlardan birisi. Alanında daha iyisini tanımıyorum. Kimseninde tanıdığını sanmıyorum. Selamlar tolga hocam
  • 30-07-2017, 19:26:59
    #20
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    DesDeRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle ilk fırsatta alacağım programlardan birisi. Alanında daha iyisini tanımıyorum. Kimseninde tanıdığını sanmıyorum. Selamlar tolga hocam
    Teşekkür ediyorum hocam, yardımcı olurum her zaman.
  • 31-07-2017, 00:43:56
    #21
    @FSahin teşekkürler, benim de işime yaradı bu yöntem.
  • 31-07-2017, 16:11:25
    #22
    Windows 10 kullanıyorsanız market üzerinde İnstagram mevcut fakat telefonda olduğu gibi kaliteli ve stabil değil maalesef.
  • 01-08-2017, 09:13:43
    #23
    Safari tarayıcısı ile mobil şeklinde görüntüleme yaparsan istediğin gibi kullanabilirsin.
  • 26-08-2017, 10:00:20
    #24
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safari tarayıcısı ile mobil şeklinde görüntüleme yaparsan istediğin gibi kullanabilirsin.
    safaride nerden yapıyoruz onu
  • 26-08-2017, 11:09:35
    #25
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstafly
    @tolgasen;
    +1 kesinlikle baÅŸka programa gerek yok
    4 butik 30 normal hesap olmak üzere 34 hesabı aynı anda yönetiyorum
  • 26-08-2017, 11:23:32
    #26
    Frmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    safaride nerden yapıyoruz onu
    Safari tarayıcısını açıp ilgili siteye gir hocam.
    Girdikten sonra üst sekmeden Hassas Tasarım Moduna Geç kısmına tıkla.
    Buraya tıkladıktan sonra iphone 6s modunda açılacaktır. Bende en azından böyle çıkıyor.

    İyi çalışmalar.
  • 26-08-2017, 11:54:28
    #27
    yok olmadı başkan

    akdeniz bende var 1 butik sadece birde xp kullanıyorum