safaride nerden yapıyoruz onu
Safari tarayıcısını açıp ilgili siteye gir hocam.
Girdikten sonra üst sekmeden Hassas Tasarım Moduna Geç kısmına tıkla.
Buraya tıkladıktan sonra iphone 6s modunda açılacaktır. Bende en azından böyle çıkıyor.
İyi çalışmalar.