Merhaba hayırlı sahurlar arkadaşlar,
Instagram'da eskiden karşılıklı yorum beğeni atma gibi gruplar oluyordu şuan o tarz bir şeyler var mı? Keşfet düşmek amaçlı birbirimize destek gibi bir şeyler yapsak mesela
İnsta yardımlaşma grubu?
4
●174
- 19-02-2026, 07:25:12Ben aslında doğal olarak kasıyorum hepsi keşfetten geliyor. Botla veya benzeri asla istemiyorum. Sadece etkileşim artırmak amaçlı gerçek kişilerden yorum beğeni olabilirCef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2026, 07:26:30GT zaten organik oluyor hocam, 1 postuma 18 milyon yorum geldiğini bile hatırlıyorum. İnsanların tek amacı takip edip yorum GT yazmak oluyordu. Şuanki hesabım 4K ama ilerde büyüyeceğine adım kadar eminim. Şuan düşük 500 600 yorumlar geliyorda bakalım.LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2026, 07:28:52Videoyla alakalı sağlıklı yorumlar olsa daha iyi olur hocam ya.Cef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok aktif değil ama reklam çıkıcam yükseklere