• 19-02-2026, 06:12:09
    #1
    Merhaba hayırlı sahurlar arkadaşlar,

    Instagram'da eskiden karşılıklı yorum beğeni atma gibi gruplar oluyordu şuan o tarz bir şeyler var mı? Keşfet düşmek amaçlı birbirimize destek gibi bir şeyler yapsak mesela
  • 19-02-2026, 07:18:07
    #2
    Eskiden GT hesaplarıda vardı, şuan 1 tane yönetiyorum çok aktif değil ama reklam çıkıcam yükseklere
    Bu hesap bende, biraz daha etkileşim aldırırsam fırlatıcam. Eskiden yaptığımda 2 ayda 400K yı gördüğümü hatırlıyorum
  • 19-02-2026, 07:25:12
    #3
    Cef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden GT hesaplarıda vardı, şuan 1 tane yönetiyorum çok aktif değil ama reklam çıkıcam yükseklere
    Bu hesap bende, biraz daha etkileşim aldırırsam fırlatıcam. Eskiden yaptığımda 2 ayda 400K yı gördüğümü hatırlıyorum
    Ben aslında doğal olarak kasıyorum hepsi keşfetten geliyor. Botla veya benzeri asla istemiyorum. Sadece etkileşim artırmak amaçlı gerçek kişilerden yorum beğeni olabilir
  • 19-02-2026, 07:26:30
    #4
    LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aslında doğal olarak kasıyorum hepsi keşfetten geliyor. Botla veya benzeri asla istemiyorum. Sadece etkileşim artırmak amaçlı gerçek kişilerden yorum beğeni olabilir
    GT zaten organik oluyor hocam, 1 postuma 18 milyon yorum geldiğini bile hatırlıyorum. İnsanların tek amacı takip edip yorum GT yazmak oluyordu. Şuanki hesabım 4K ama ilerde büyüyeceğine adım kadar eminim. Şuan düşük 500 600 yorumlar geliyorda bakalım.
  • 19-02-2026, 07:28:52
    #5
    Cef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GT zaten organik oluyor hocam, 1 postuma 18 milyon yorum geldiğini bile hatırlıyorum. İnsanların tek amacı takip edip yorum GT yazmak oluyordu. Şuanki hesabım 4K ama ilerde büyüyeceğine adım kadar eminim. Şuan düşük 500 600 yorumlar geliyorda bakalım.
    Videoyla alakalı sağlıklı yorumlar olsa daha iyi olur hocam ya.