LekeBebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aslında doğal olarak kasıyorum hepsi keşfetten geliyor. Botla veya benzeri asla istemiyorum. Sadece etkileşim artırmak amaçlı gerçek kişilerden yorum beğeni olabilir
GT zaten organik oluyor hocam, 1 postuma 18 milyon yorum geldiğini bile hatırlıyorum. İnsanların tek amacı takip edip yorum GT yazmak oluyordu. Şuanki hesabım 4K ama ilerde büyüyeceğine adım kadar eminim. Şuan düşük 500 600 yorumlar geliyorda bakalım.