Eskiden GT hesaplarıda vardı, şuan 1 tane yönetiyorum çok aktif değil ama reklam çıkıcam yükseklere
Bu hesap bende, biraz daha etkileşim aldırırsam fırlatıcam. Eskiden yaptığımda 2 ayda 400K yı gördüğümü hatırlıyorum