Hesap konsepti yaşı olgun kişilere yönelik fakat bu kadar olgun olmasını istemiyorum genç kitle kadar aktif değiller. Bunun bir ayarı yokmudur belli bir yaş üstü hesaba girememesi için
Daha önce ülke kapatma vardı diye biliyorum yanlış değil isem Sibel Kekilli Türkiye erişimini kapatmıştı hesabına buna benzer özellik var mı ?
Takip edenlerin bir çoğu yakın zamanda aramızda olmayacak kadar yaşlılar
Aynısını bende yaşıyorum hocam siyasi mizah içerikli hesabım var kitlem aynı sizinkiyle o kadar emek veriyorum 50bin izlenmeye 15 beğeni geliyor aşırı zoruma gidiyor
Aynısını bende yaşıyorum hocam siyasi mizah içerikli hesabım var kitlem aynı sizinkiyle o kadar emek veriyorum 50bin izlenmeye 15 beğeni geliyor aşırı zoruma gidiyor
Evet , normal bir hesaba gelen erişim ile aynı erişimlere sahip oluyorum , takipte ediliyor yavaş yavaş ama etkileşimler çok zayıf kalıyor.
İnsanın ister istemez morali bozuluyor hesap yeni 70k izlenen reelsten 130 takipçi gelmiş etkileşim 200/300de kalmış. Gelen takiplerin hepsi yakında vefat edecekler nerdeyse hepsinin bir ayağı çukurda