Hesap konsepti yaşı olgun kişilere yönelik fakat bu kadar olgun olmasını istemiyorum genç kitle kadar aktif değiller. Bunun bir ayarı yokmudur belli bir yaş üstü hesaba girememesi için
Daha önce ülke kapatma vardı diye biliyorum yanlış değil isem Sibel Kekilli Türkiye erişimini kapatmıştı hesabına buna benzer özellik var mı ?
Takip edenlerin bir çoğu yakın zamanda aramızda olmayacak kadar yaşlılar