Anlamadım hocam nasıl yani
Aynısını bende yaşıyorum hocam siyasi mizah içerikli hesabım var kitlem aynı sizinkiyle o kadar emek veriyorum 50bin izlenmeye 15 beğeni geliyor aşırı zoruma gidiyor
Evet , normal bir hesaba gelen erişim ile aynı erişimlere sahip oluyorum , takipte ediliyor yavaş yavaş ama etkileşimler çok zayıf kalıyor.
İnsanın ister istemez morali bozuluyor hesap yeni 70k izlenen reelsten 130 takipçi gelmiş etkileşim 200/300de kalmış. Gelen takiplerin hepsi yakında vefat edecekler nerdeyse hepsinin bir ayağı çukurda