• 04-08-2024, 01:20:07
    #1
    Bu gece 3 e kadar mahkeme kararı çıkmazsa otamatik açılır diye haberler okuyorum varmı böyle birşey gecenin 3 ünde nasıl otamatik açılıyor?
  • 04-08-2024, 01:21:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öyle bişey diyolar ama belli değil galiba daha mecbur beklicez
  • 04-08-2024, 01:24:23
    #3
    Haftasonu tatilinde kimsenin bu durumla ilgileneceğini sanmıyorum “ANCAK” Devlette devamlılık esastır maddesi de mevcut. Kamoyunu doğrudan etkileyen bir platform olduğu için sürprizlere açığım. 1.5 saat daha dişimizi sıkıp göreceğiz. Süreci düzenli olarak konudaki ilk mesajımdan güncelliyorum. Dilerseniz son durumu oradan takip edebilirsiniz.


    https://www.r10.net/off-topic/416526...kapatildi.html
  • 04-08-2024, 01:24:49
    #4
    Otomatik mi olur elle mi olur bilmiyorum ama 48 saatlik süre dolunca açmaları lazım mahkeme kararı yoksa
  • 04-08-2024, 01:29:34
    #5
    Ya bu gece açılacak ya da uzun bir süre açılmayacak gibi bir durum çıkıyor sanırım ortaya. Bekleyip göreceğiz.
    Zaten genel manada dünyanın en saçma işi. Ekonomik, sosyal tüm her şeyi bir kenara bırak.
    Bir ülke düşün ki bir sosyal medya platformuna bir yasak koyuyor fakat bu yasak süresince ülkenin cumhurbaşkanı da dahil ne kadar resmi hesap varsa hepsi o platformdan paylaşımlarına devam ediyor.
    Akıl tutulması
  • 04-08-2024, 01:32:29
    #6
    Meta’dan bir açıklama yok şu saate kadar. Meta geri adım atmazsa saat 03:00’da açılması bekleniyor. Hukuki olarak kalkması gerekiyor engelin. Fakat;

    Yeni sosyal medya yasasına göre Türkiye mahkemeden belge alarak süresiz kısıtlamaya gidebilir.

    Şahsi görüşüm. Aralarında anlaşırlar bu kadar kişi mağdur olmaz. Çünkü Türkiye vergi alıyor. Instagram da alıyor. Güzelcene anlaşırlar 😄
  • 04-08-2024, 01:37:17
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    açılıp açılmayacağını kanunlar değil bir kişinin ağzından çıkanlar belirleyecek.