Metadan bir açıklama yok şu saate kadar. Meta geri adım atmazsa saat 03:00da açılması bekleniyor. Hukuki olarak kalkması gerekiyor engelin. Fakat;
Yeni sosyal medya yasasına göre Türkiye mahkemeden belge alarak süresiz kısıtlamaya gidebilir.
Şahsi görüşüm. Aralarında anlaşırlar bu kadar kişi mağdur olmaz. Çünkü Türkiye vergi alıyor. Instagram da alıyor. Güzelcene anlaşırlar 😄