Haftasonu tatilinde kimsenin bu durumla ilgileneceğini sanmıyorum ANCAK Devlette devamlılık esastır maddesi de mevcut. Kamoyunu doğrudan etkileyen bir platform olduğu için sürprizlere açığım. 1.5 saat daha dişimizi sıkıp göreceğiz. Süreci düzenli olarak konudaki ilk mesajımdan güncelliyorum. Dilerseniz son durumu oradan takip edebilirsiniz.
https://www.r10.net/off-topic/416526...kapatildi.html