• 01-03-2024, 11:05:01
    #1
    Merhaba, iyi günler iyi forumlar dilerim.

    Dünden itibaren kendi hesabıma ve bağlı olduğu sayfama kendi telefonumdan(Iphone 11) giriş sağlayamıyorum. Kaç yıldır sosyal medya ile ilgileniyorum ama böylesini ilk defa görüyorum Tahminimce MAC adresi üzerinden ban yediğimi sanıyorum bir kaç araştırma yaptım genelde Icloud hesabınızı değiştirmeniz gerekmekte vs deniyor ama bilemedim çözümünü bilen yada bilgisi olan var mı ? Ek olarak PC üzerinden yada telefonun Safari tarayıcısı üzerinden giriş sağlayabiliyorum ama uygulamadan giremiyorum.
  • 01-03-2024, 11:09:42
    #2
    Mac ban olsa aynı telefonun safari tarayıcısından da giriş yapamamanız gerekmez mi ?
  • 01-03-2024, 11:10:26
    #3
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mac ban olsa aynı telefonun safari tarayıcısından da giriş yapamamanız gerekmez mi ?
    İşte orası kafamı karıştırıyor benim de.
  • 01-03-2024, 11:11:05
    #4
    Aynısı benimde başıma gelmişti dedim telefon çöp oldu diye düşünüyordum. Çünkü telefonu başkasına satsan o da giriş yapamacayacak direk telin mac adresine atıyorlar diye düşünüyordum.

    Aradan 3-4 hafta geçti sonrasında giriş yapabildim. Sanırım 1 ay yemiştim emin değilim çünkü bir tarih yazmıyordu.

    Geçmiş olsun.
  • 01-03-2024, 11:14:43
    #5
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı benimde başıma gelmişti dedim telefon çöp oldu diye düşünüyordum. Çünkü telefonu başkasına satsan o da giriş yapamacayacak direk telin mac adresine atıyorlar diye düşünüyordum.

    Aradan 3-4 hafta geçti sonrasında giriş yapabildim. Sanırım 1 ay yemiştim emin değilim çünkü bir tarih yazmıyordu.

    Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim hocam mail falan da gelmedi yani baktım ihlal vs de gözükmüyor. Siz öyle bi gireyim bakıyım dediniz ve girdi mi 3-4 hafta sonra ? Mesela dondurup geri gir diyenler falan da var internette ama sanmıyorum işe yarayacağını.
  • 01-03-2024, 11:54:26
    #6
    umutcyhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam mail falan da gelmedi yani baktım ihlal vs de gözükmüyor. Siz öyle bi gireyim bakıyım dediniz ve girdi mi 3-4 hafta sonra ? Mesela dondurup geri gir diyenler falan da var internette ama sanmıyorum işe yarayacağını.
    Evet hocam 3-4 hafta sonrasında giriş yapmayı denedim girebildim. (Bunun garantisi yok belki 1 ay belki 3 ay belki kalıcı ban atabiliyor cihaza net bilgim yok)
  • 01-03-2024, 22:58:51
    #7
    Aynı sorun bende de var, icloud değiştim yine olmadı.
  • 01-03-2024, 23:13:14
    #8
    mhg07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bende de var, icloud değiştim yine olmadı.
    Ne kadar zamandır var peki ?
  • 01-03-2024, 23:14:41
    #9
    umutcyhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar zamandır var peki ?
    1 hafta