umutcyhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam mail falan da gelmedi yani baktım ihlal vs de gözükmüyor. Siz öyle bi gireyim bakıyım dediniz ve girdi mi 3-4 hafta sonra ? Mesela dondurup geri gir diyenler falan da var internette ama sanmıyorum işe yarayacağını.
Evet hocam 3-4 hafta sonrasında giriş yapmayı denedim girebildim. (Bunun garantisi yok belki 1 ay belki 3 ay belki kalıcı ban atabiliyor cihaza net bilgim yok)