Aynısı benimde başıma gelmişti dedim telefon çöp oldu diye düşünüyordum. Çünkü telefonu başkasına satsan o da giriş yapamacayacak direk telin mac adresine atıyorlar diye düşünüyordum.
Aradan 3-4 hafta geçti sonrasında giriş yapabildim. Sanırım 1 ay yemiştim emin değilim çünkü bir tarih yazmıyordu.
Geçmiş olsun.