Aynısı benimde başıma gelmişti dedim telefon çöp oldu diye düşünüyordum. Çünkü telefonu başkasına satsan o da giriş yapamacayacak direk telin mac adresine atıyorlar diye düşünüyordum.
Aradan 3-4 hafta geçti sonrasında giriş yapabildim. Sanırım 1 ay yemiştim emin değilim çünkü bir tarih yazmıyordu.
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim hocam mail falan da gelmedi yani baktım ihlal vs de gözükmüyor. Siz öyle bi gireyim bakıyım dediniz ve girdi mi 3-4 hafta sonra ? Mesela dondurup geri gir diyenler falan da var internette ama sanmıyorum işe yarayacağını.