Merhaba kullanılmayan bir kullanıcı adını kendi hesabıma aktarmak için formu doldurup gönderdim ve geri dönüşünde böyle bir cevap aldım direk mail üzerinden yanıtlayarak aktarılmasını istediğimi mi söylemeliyim yoksa yapmam gereken ekstra bir işlem bulunuyor mu? teşekkürler.
Bu mailin instagramdan geldiğine eminmisin. Bu şablon ile göndermeleri garip
Evet Orhan hocam şimdi tekrardan kontrol ettim support adresi ile gelen bir mail. herhangi bir bağlantıya vs tıklama gerçekleştirmedim. Bunlara ek olarak kullanıcı adını boş bir hesaba alacağım. Teşekkür ederim düşünceniz için. Scam bir mail olduğunu kontrol etmekte dediğiniz gibi fayda var.
Merhaba kullanılmayan bir kullanıcı adını kendi hesabıma aktarmak için formu doldurup gönderdim ve geri dönüşünde böyle bir cevap aldım direk mail üzerinden yanıtlayarak aktarılmasını istediğimi mi söylemeliyim yoksa yapmam gereken ekstra bir işlem bulunuyor mu? teşekkürler.
Hocam ekstra bir işlem yapman gerektiğini düşünüyorum ben daha önce direk istedim ancak olumlu bir dönüş alamadım , bu konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlarında ücretsiz yardımcı olabileceğini sanmıyorum
Hocam ekstra bir işlem yapman gerektiğini düşünüyorum ben daha önce direk istedim ancak olumlu bir dönüş alamadım , bu konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlarında ücretsiz yardımcı olabileceğini sanmıyorum
Teşekkür ederim hocam yanıtınız için Maalesef ücrette harcamak istemiyorum dediğiniz gibi olursa olur kafasındayım ben de
Evet Orhan hocam şimdi tekrardan kontrol ettim support adresi ile gelen bir mail. herhangi bir bağlantıya vs tıklama gerçekleştirmedim. Bunlara ek olarak kullanıcı adını boş bir hesaba alacağım. Teşekkür ederim düşünceniz için. Scam bir mail olduğunu kontrol etmekte dediğiniz gibi fayda var.