sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kullanılmayan bir kullanıcı adını kendi hesabıma aktarmak için formu doldurup gönderdim ve geri dönüşünde böyle bir cevap aldım direk mail üzerinden yanıtlayarak aktarılmasını istediğimi mi söylemeliyim yoksa yapmam gereken ekstra bir işlem bulunuyor mu? teşekkürler.

Hocam ekstra bir işlem yapman gerektiğini düşünüyorum ben daha önce direk istedim ancak olumlu bir dönüş alamadım , bu konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlarında ücretsiz yardımcı olabileceğini sanmıyorum