Merhaba kullanılmayan bir kullanıcı adını kendi hesabıma aktarmak için formu doldurup gönderdim ve geri dönüşünde böyle bir cevap aldım direk mail üzerinden yanıtlayarak aktarılmasını istediğimi mi söylemeliyim yoksa yapmam gereken ekstra bir işlem bulunuyor mu?

teşekkürler.