Merhaba değerli r10 ailesi
Benim hesabım teliften dolayı kapandı. Sorum şu olacak 3 teliften bir telifle uzlasirsak hesabım geri acarmi yoksa diğer kalan telifcilerle mi uzlasmak lazim
Bir sorum olacak ( telif )
6
●88
- 08-07-2021, 15:24:26Aynen katılıyorum. Ama uygun ücretle açabilecek arkadaşlar varsa benimde kapalı bi hesabım var yardımcı olabilirlerse sevinirim.nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2021, 21:13:46Telifi atan kim hocam ?nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle