• 08-07-2021, 15:00:35
    #1
    Merhaba değerli r10 ailesi
    Benim hesabım teliften dolayı kapandı. Sorum şu olacak 3 teliften bir telifle uzlasirsak hesabım geri acarmi yoksa diğer kalan telifcilerle mi uzlasmak lazim
  • 08-07-2021, 15:10:46
    #2
    Hocam telifden kapanan hesapları açmak kolay r10da ücreti ile açan çok kişi var öyl deneyin isterseniz
  • 08-07-2021, 15:22:33
    #3
    Hocam çok pahalı açıyorlar. Sayfa değerinin 2,3 kati istiyorlar.
  • 08-07-2021, 15:24:26
    #4
    nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok pahalı açıyorlar. Sayfa değerinin 2,3 kati istiyorlar.
    Aynen katılıyorum. Ama uygun ücretle açabilecek arkadaşlar varsa benimde kapalı bi hesabım var yardımcı olabilirlerse sevinirim.
  • 08-07-2021, 15:39:11
    #5
    telif atanlarla uzlaşın en iyi çözüm bu
  • 08-07-2021, 15:51:46
    #6
    En iyisi bu galiba adam ilk başta 1500₺ dedi son 600₺ ye indik bakalım artık açar mı hesap
  • 08-07-2021, 21:13:46
    #7
    nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi bu galiba adam ilk başta 1500₺ dedi son 600₺ ye indik bakalım artık açar mı hesap
    Telifi atan kim hocam ?