Merhaba değerli r10 ailesi
Benim hesabım teliften dolayı kapandı. Sorum şu olacak 3 teliften bir telifle uzlasirsak hesabım geri acarmi yoksa diğer kalan telifcilerle mi uzlasmak lazim